cropped-VFR6RSGY8XM5UKKmain_1e0b9eeaddbb21cb6994abfaff0ddc4b
ساخت لانه حیوانات خانگی با ورق پی وی سی فومیزه

ساخت لانه حیوانات خانگی با ورق پی وی سی فومیزه

امروزه حیوانات خانگی به بخش مهمی از زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند، تعداد زیاد افرادی که حیوان خانگی مخصوصا سگ، گربه و پرندگانی را در منزل خود نگهداری می‌کنند افزایش یافته است. این مساله نیاز به یک خانه یا لانه حیوانات خانگی را بیش از پیش مطرح کرده است. حیوانات خانگی به سرپناهی مطمئن نیاز دارند تا بتوانند در آن استراحت کنند و ساعاتی از روز را در آن سپری کنند. اما انتخاب یک لانه مناسب دغدغه‌ای است که ذهن سرپرستان پت‌ها را به خود مشغول کرده است. با توجه به تنوع این محصولات در بازار نیاز داریم تا با ویژگی‌ها و نکات مهم خرید لانه آشنا باشیم. به طور کلی یک لانه خوب باید راحت، امن و کاملا بهداشتی باشد و شرایط مورد نیاز حیوان را به خوبی فراهم کند. از طرفی زیبایی و تناسب سایز و اندازه و حتی قابلیت جابه‌جایی نیز اهمیت دارد. جنس لانه نیز اهمیت بالایی برخوردار است. در بازار لانه‌های حیوانات از جنس چوب، ام‌دی‌اف، پلاستیک، پارچه، فلز و … موجود است. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای جنس لانه حیوانات ورق فومیزه پی‌وی‌سی است. لانه حیوانات ساخته شده از پی‌وی‌سی دارای مزایایی است که آن را به یک انتخاب بهینه تبدیل کرده است. این جنس ورق فومیزه بسیار مقاوم است و از نظر هزینه هم خرید آن نسبت به بقیه مواد و متریال به کار رفته در خانه حیوانات، به صرفه‌تر خواهد بود. در ادامه مهمترین مزایای لانه سگ و گربه خانگی از جنس پی وی سی را بررسی می‌کنیم.

لانه گربه پی وی سی
لانه گربه از جنس پی وی سی

مزایای خرید خانه سگ و گربه از جنس پی وی سی

جدا از بحث هزینه که برخی از افراد را به ساخت و استفاده از خانه‌هایی از جنس پارچه، چوب و فلز و… ترغیب می‌کنند، نکات دیگیری هم هست که باید به آنها نیز توجه داشت. به عنوان مثال لانه‌های چوبی در فصل‌های سرد سال گزینه خوبی برای پناه گرفتن حیوانات نیستند. چون به راحتی خیس شده و نم و کپک می‌گیرند. بنابراین خانه امن حیوانات شما نمی‌تواند از جنس چوب باشد. انتخاب بهترین ماده برای ساخت لانه‌ای که مأمن خوب و مطمئنی برای حیوانات خانگی باشد بسیار مهم است. یکی از بهترین انتخاب‌‌ها، خانه‌های ساخته شده از PVC است که مزایای بسیاری دارد.

در زیز چند مزیت مهم استفاده از ورق فومیزه در ساخت لانه حیواات را بررسی کردیم.

  • سایز و اندازه:

یکی از مهمترین ویژگی‌های لانه خوب متناسب بودن سایز آن با حیوان است. نوع حیوان خانگی، سایز و وزن آنها در سایز لانه تاثیرگزار است و اولین نکته‌ای ایت که خریداران این محصول به آن توجه می‌کنند. از آنجا که ورق فومیزه پی وی سی قابلیت برش پذیری خوبی دارد و در سایز و انداژه‌های استاندارد ارائه می‌شود امکان ساخت لانه با سایز و اندازه دلخواه را فراهم می‌کند.

  • نظافت آسان و قابلیت شست‌وشو:

ورق فومیزه پی وی سی که نوعی پلاستیک است صد درصد ضد آب است. این ویژگی سبب می‌شود تا تمامی لوازم ساخته شده از ورق فومیزه پی وی سی قابل شستشو باشند. این مساله به شدت در حفظ بهداشت لانه حیوانات و سلامت آنها موثر است و نکته‌ایست که بیشتر خریداران به آن توجه می‌کنند.

ساخت لانه حیوانات با طرح و رنگ دلخواه
ساخت لانه حیوانات با طرح و رنگ دلخواه
  • بهداشتی بودن لانه:

همانطور که گفتیم ورق پی وی سی کاملا ضد آب است و رطوبت را به خود جذب نمی‌کند. این مساله باعث شده تا حشرات موذی مانند موریانه، کنه و ساس به لانه نفوذ نکرده و در آن جایگزین نشوند.

  • بی بو بودن:

سطح صاف و صیقلی و خاصیت ضد آب بودن فومیزه موجب شده تا فومیزه یک محصول آنتی باکتریال باشد. این ورق‌ها کپک نمی‌زنند و بوی نم نمی‌گیرند. به همین دلیل لانه پس از مدتی به یک محیط بدبو و آلوده تبدیل نمی‌شود.

  • جنس بدنه سالم و غیر سمی:

ممکن است بعضی از متریال‌های استفاده شده در ساخت لانه در طول زمان برای سلامت حیوان خانگی مناسب نباشد. به طور مثال ام دی اف ها در طول زمان گاز سمی حاصل از تجزیه رزین فنول فرم آلدئید را آزاد می‌کنند. این گازها می‌تواند سلامت حیوانات خانگی را تحت تاثیر قرار دهد. در مقابل ورق فومیزه مطابق با استاندارد E1 اروپا و استاندارد RoHS طراحی و ساخته شده است که برای سلامتی انسان‌ها و حیوانات خطری ندارد.

خانه حیوانات خانگی
خانه حیوانات خانگی
  • سبک بودن لانه:

ورق فومیزه پی وی سی به دلیل مغز فومی شکل خود در عین استحکام بالا وزن کمی دارد. این مساله باعث می‌شود تا امکان جابه‌جایی آسان لانه وجود داشته باشد و صاحبان حیوانات خانگی بتوانند با توجه به نیاز یا آب و هوا لانه حیوان را جا به جا کرده و شرایط آسایش آن را فراهم کنند.

  • مقاومت و استحکام بالا:

یکی از مهمترین ویژگی‌های فومیزه مقاوت و استحکام بالای آن است. این محصول سطحی سخت و مقاوم دارد. از طرفی به دلیل پلاستیکی بودن آن طول عمر بیشتری نسبت به باقی متریال‌های ساخت لانه دارد. این مساله علاوه بر اینکه موجب می‌شود تا لانه ساخته شده از پی وی سی در طول زمان تغییر شکل ندهد, از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه‌تر است.

  • امکان استفاده در محیط باز:

لانه‌های ساخته شده از ورق پی وی سی را می‌توان هم در محیط داخل منزل و هم در محیط باز استفاده کرد. لانه‌های ساخته شده از پی وی سی استحکام خوبی دارند و به دلیل مقاوم بودن در برابر اشعه UV خورشید در مقابل نور آفتاب و شرایط آب و هوایی مختلف تغییر شکل نمی‌دهند و بسیار مقاوم اند.

  • عایق صورت و دما:

یک لانه خوب باید بتواند از حیوان در مقابل سرما و گرما محافظت کند. صدای محیط نیز می‌تواند مزاحم استراحت حیوانات شود و آنان را بدخلق کند. از طرفی بهتر است صدای جویدن، خر و پف و صداهای ریز حیوانات حین استراحت نیز به بیرون نفوذ نکند. بنابراین ورق فومیزه پی‌وی‌سی به دلیل حالت فومی شکل خود و وجود حفره‌های ریز بی‌شماری که در مغزش وجود دارد یک عایق خوب برای صدا و دما است.

ساخت لانه حیوانات با طرح و رنگ دلخواه
ساخت لانه حیوانات با طرح و رنگ دلخواه
  • ابزارپذیری و ساخت آسان:

خانه حیوانات خانگی در طرح‌ها، سایز و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شود. این مساله موجب می‌شود تا استفاده از یک متریال خوب که با انواع ابزار و یراق‌آلات هماهنگی داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار باشد. ورق فومیزه را می‌توان با ابزارهای مختلف برش داد، CNC کرد و از انواع یراق آلات در ساخت آن استفاده کرد. به عنوان مثال برای ایجاد اتصال میان آنها می‌توان پیچ، میخ، چسب، و انواع لولا به کار برد.

  • تنوع و زیبایی:

از آنجا که بیشتر لانه‌ها در محیط داخل خانه نگهداری می‌شون یکی از مهمترین ویژگی‌های لانه مناسب زیبایی و طراحی کاربردی آن است. ورق فومیزه PVCدر طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در دسترس است. ورق فومیزه روکش‌دار که به راحتی امکان انتخاب طرح و رنگ دلخواه و متناسب با دکوراسیون منزل را فراهم می‌کند. همچنین ورق فومیزه امباس که نوعی ورق با طرح‌های برجسته و سه بعدی است این امکان را فراهم می‌کند تا محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ نداشته باشیم. از طرفی می‌توان ورق پی وی سی را به راحتی رنگ کرد یا انواع برچسب و استیکر را بر روی نصب کرد.

  • امکان اجرای طرح‌ها متنوع:

ورق فومیزه را می‌توان به کمک CNC برش داد و بدون محدودیت طرح مورد نظر را بر روی آن اجرا کرد. همچنین می‌توان این ورق‌ها را خم کرد و لانه‌هایی با دیوارها یا سقف منحنی ساخت.

لانه گربه پی وی سی
لانه گربه پی وی سی

 

همانطور که گفتیم ورق فومیزه پی وی سی یکی از بهترین متریال‌های ساخت لانه حیوانات خانگی مثل سگ و گربه و خوکچه هندی است.  لانه‌های بسیاری از جنس پی وی سی در بازار موجودو است و تولید آنها به یک کسب و کار پر رونق تبدیل شده است  تعداد رقبا روز به روز در حال افزایش است.

اما برای ساخت یک محصول با کیفیت باید از متریال با کیفیت نیز استفاده کرد. بنابراین توصیه ما این است برای ساخت این محصولات از ورق‌های پی وی سی یونیفوم استفاده کنید. این ورق‌ها از دانسیته خوب و استحکام بالایی برخوردارند. سطحی صاف و صیقلی دارند و می‌توان به راحتی آنها را رنگ کرد یا حتی طرح دلخواه را بر روی آنها چاپ کرد. از طرفی تنوع بالا در طرح و رنگ و حتی ضخامت ورق‌های فومیزه یونیفوم این امکان را فراهم می‌کند تا محدودیتی در ساخت این محصولات نداشته باشید.

برای ثبت سفارش خود از طریق سایت فرم درخواست خرید را تکمیل بفرمایید و یا برای اطلاع از قیمت ورق پی وی سی، مشاوره و خرید ورق‌ پی وی سی فومیزه با واحد فروش یونیفوم با شماره 02142407400 (10 خط) تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

خروجی نهایی طرح خود را با چند کلیک مشاهده کنید.

cbimage
cbimage
See the final output of your design with a few clicks.
cbimage
Посмотрите окончательный результат вашего дизайна с помощью нескольких щелчков мыши.